niedziela, 29 stycznia 2017

// SKAM BOOK TAG (autorski) //

Razem z Moniką, którą znajdziecie pod nazwą bookshunterx na ig stworzyłyśmy książkowy TAG do serialu SKAM, a dokładniej do jego bohaterów. Ten serial jest teraz d o s ł o w n i e wszędzie. Zawsze denerwuje mnie jak coś staje się tak popularne, że widzę zdjęcia i filmiki na przypadkowych snapach, przypadkowych ludzi. Ale dobra. Wystarczy mojego żalu i rozpaczy. Jednak zanim przejdę do tagu, muszę się pochwalić, że ja zaczęłam oglądać SKAM dokładnie 6 listopada. Zapisałam nawet w kalendarzu jako „dzień, który zmienił moje życie”.
+ Jeśli ktoś byłby chętny na wykonanie tego tagu na swoim blogu, byłoby nam bardzo miło. Możecie wtedy do nas napisać, podesłać link, chętnie przeczytamy.




Noora – bohater lubiany przez wszystkich


Rowan z serii „Szklany Tron” – Sarah J. Maas. Wcale nie mylę, jego imienia z Ronanem. Który w sumie też by się tu nadał. Ale zostańmy przy Rowanie. Możemy? Możemy. Z tego co słyszałam i widziałam, wszyscy go uwielbiają, dlatego taki mój wybór. Czujecie się zaskoczeni moim wyjaśnieniem? Wiem, że nie.

 


Eva – bohater, który podejmuje złe decyzje


Julia z trylogii „Dotyku Julii” – Tahereh Mafi. Ta bohaterka, z tego co pamiętam, denerwowała mnie najbardziej w drugiej części. Jej wybory, a raczej ich brak, to porażka. Trylogię bardzo lubię i chętnie przeczytałabym ją jeszcze raz. Tylko pytanie brzmi, czy jak ja znowu przetrwam jej, „powiedzieć czy nie powiedzieć” i „zrobić czy nie zrobić”, teksty.



  
Sana – niedoceniany bohater


Nico di Angelo z serii książek „Percy Jackson i bogowie olimpijscy” oraz „Olimpijscy Herosi”, gdzie jest go troszeczkę więcej. Szczerze mówiąc, mogłabym przeczytać o nim całą książkę, trylogię lub serię. Jest on tak ciekawym bohaterem, że dziwie się, że Rick jeszcze tego nie zrobił. Jednak wciąż czuje, że jest niedoceniany. Ludzie! Doceniajcie Nico di Angelo.


Vilde – zbyt naiwny bohater


Patrzę na swoje książki po raz setny i nie mam pojęcia kogo tutaj wybrać. Wydawało mi się, że jest tyle naiwnych bohaterów ale teraz myślę jedynie o Mare z „Czerwonej królowej” – Victorii Aveyard. Wydaję mi się, że to nawet trafna odpowiedź. Błagam napiszcie mi, że pasuje.


Jonas – bohater, z którym chcesz się zaprzyjaźnić


Czy jak napiszę, że z Magnusem to będzie śmiesznie? Nie, nie będzie ale i tak napiszę. Ja i Magnus Bane, friends forever. 

   
William – bohater, który jest inny, niż początkowo ci się wydaje


Warner z wspomnianej już trylogii „Dotyku Julii”. Uwielbiałam go już na samym początku, ale niczego to nie zmienia. Nie mówcie, że nie pasuje. Bo pasuje.


Eskild – bohater, z najlepszymi tekstami


Jace z serii książek “Dary Anioła” – Cassandry Clare. Jace oprócz tego, że boi się kaczek i walczy z demonami, ma dobre teksty. Więc doceniamy.
 

Chris – typowy bad boy


Kenji z “Dotyku Julii”. Kenji nie jest typowym bad boy’em ale Kenji dużo przeklina i mi pasuje. Wic Kenji tutaj zostaje.


Isak – najsłodszy bohater


Newt z „Więźnia Labiryntu” Jamesa Dashnera. Chyba za bardzo uwielbiam aktora, żeby nie powiedzieć, że sam bohater jest słodki i go uwielbiam.


Even – bohater, w którym możesz się zakochać


James z „Diabelskich maszyn” Cassandry Clare to moja miłość. Czytałam te książki w 2015 i od razu się zakochałam. Jego uroda, charakter i gra na skrzypcach. Czy ja muszę mówić coś więcej?

   
Evak – otp


Czy każda odpowiedź o otp nie będzie spoilerem dla ludzi, którzy akurat nie czytali tej książki/tych książek? Mam już dość dram heteroseksualnych ludzi w książkach, więc nie „szipuje” już nikogo.


Mahdi, Magnus, Jonas, Isak – najlepsza grupa


Kruczy chłopcy oczywiście! Uwielbiam ich i najchętniej podałabym ich do każdej „pozytywnej” kategorii tutaj. Let’s be friends with raven boys. Poleci na bio na instagrama jak nic.




Sonja – bohater kompletnie niepotrzebny


Teresa z wspomnianego już „Więźnia Labiryntu”. Jeden z najbardziej irytujących bohaterów ever. Nie wiem, jak można uważać inaczej.


uściski, kasia x

5 komentarzy:

  1. Zapomniałam o Newcie jak mogłam nie nie nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio coraz częściej odnoszę wrażenie, że jestem jedyną osoba, która nie oglądała nawet jednego odcinka SKAM. Musze to nadrobić ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafnie dobrane postacie do kategorii. Z wielką chęcią zrobię ten TAG na swoim blogu (który, tak w sumie, jeszcze nie istnieje... ale to tylko kwestia czasu) ;)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jest (nazwa inna, ale to nadal ja :P) - http://slademwilka.blogspot.com/2017/03/skam-book-tag.html ;)

      Usuń