niedziela, 26 marca 2017

// 10 CZYTELNICZYCH FAKTÓW O MNIE //

Wydaje mi się, że każda osoba, która czyta książki w większych ilościach, posiada czytelnicze nawyki. Dzisiaj postanowiłam podzielić się moimi, więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam.


1. Jestem z grupy tych osób, które bardzo dbają o książki. Złamany grzbiet to dla mnie największy ból a zaginanie kartek to grzech.
2. Z uwagi na pierwszy punkt, zazwyczaj nic nie jem podczas czytania. Znając mnie i moje szczęście albo bym coś wylała albo wybrudziła.
3. Od jakiegoś czasu cytaty zaznaczam karteczkami indeksującymi i znikają mi one zdecydowanie za szybko.
4. Zawsze muszę doczytać do końca rozdziału, najlepiej do strony, którą sobie wcześniej ustaliłam jako 'mój cel'. Nie rozumiem jak można przerwać czytanie książki w randomowym momencie, na randomowej stronie. Jeszcze mi powiedzcie, że w randomowym zdaniu.
5. Nie ma jakiegoś większego znaczenia o której godzinie czytam, ale wiadomo, że najlepiej czyta się w nocy.
6. Mimo że jak czytam to nic nie jem, to czytając, uwielbiam pić herbatę.
7. Uwielbiam czytać kiedy jest zimno i pada deszcz. Niby w wakacje jest tyle czasu, ale jest gorąco i jest ogólnie beznadziejnie.
8. Nie potrafię się skupić i czytać jak ktoś rozmawia.
9. Nie słucham muzyki jak czytam, chociaż ostatnio jak czytałam milk & honey, miałam włączoną najnowszą płytę Ed'a.
10. Bardzo bym chciała czytać książki po angielsku, ale obawiam się, że źle zrozumiem czytane fragmenty i nie będzie miało to większego sensu.

Koniecznie mi napiszcie jak jest u was z tymi czytelniczymi nawykami i jeśli - tak ja ja - uwielbiacie nową płytę Ed'a jaka piosenka jest waszą ulubioną? Ja zakochałam się w perfect, dive i happier!


uściski, kasia x

3 komentarze:

  1. Nie wiem jakim cudem, ale wszystko co wymieniłaś to ja (no może oprócz tego jedzenia, bo balansuje na krawędzi i jem przy czytaniu). A nową płytę Ed'a kocham i nie potrafię wybrać ulubionej piosenki<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym jadła, gdyby nie to, że cała książka byłaby w tym jedzeniu 🌚

      Usuń
  2. Też nie lubię jak ktoś przeszkadza mi w czytaniu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń